Miasto stawia na promocję [przegląd prasy]

Podczas lutowej sesji Rady Miejskiej przedstawiono informację dotyczącą promocji gminy – informuje Gazeta Powiatowa. „Gmina Jelcz-Laskowice – chcę tu pracować, odpoczywać, żyć” – to w skrócie wizja promocji gminy J-L przedstawiona przez władze miasta.

Działania marketingowe w tym zakresie zaplanowano na wielu polach. Między innymi poprzez wykonywanie i rozdawanie gadżetów promocyjnych, rozwijanie facebookowej strony i organizowanie wielu wydarzeń kulturalno-sportowych.

Niebawem uruchomiona będzie także nowa strona internetowa Jelcza-Laskowic.

(fot. Sławomir Milejski)

One thought on “Miasto stawia na promocję [przegląd prasy]

  1. Ja się zastanawiam, kiedy nasze miasto wpadnie na pomysł by stworzyć coś dla rodzin… I chodzi mi tu o stworzenie parku z alejkami, ławeczkami i płazem zabaw z prawdziwego zdarzenia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *